woensdag 20 december 2017

Pixie Hat en Chrysler hat

Het mutsje Pixie Hat van Debbie Bliss (uit Simply Baby) is klaar en onderweg naar de nieuwe eigenaar. Ik breide het van resten garen. De licht blauwe was Rowan Cashsoft Cotton DK, het beige garen was helaas inmiddels label-loos.
En nu ik toch met mutsen bezig was, ben ik ook voor mijzelf een muts begonnen. En ook meteen §afgemaakt. Ik breide de muts Chrysler van Georgia Farrell uit het boek Inspired Knits (waarin overigens meer prachtige breiwerken staan, zoals Barbican!). Het is voor mij altijd een feest om kleuren bij elkaar te zoeken en deze muts bestaat uit twee kleuren: Pure Wool Superwash DK. En in plaats van een pompoen te maken, kocht ik er een bijpassende veganistische pompoen bij. De  muts zit heerlijk, bijna jammer dat de kou is weggetrokken.

Afgelopen zaterdag was ik even in Utrecht en kwam toen onverwacht op een kleine Kerstmarkt uit. Veel creativiteit en ook nog een stand met wol!




de Afstap, Amsterdam


Geen opmerkingen:

Een reactie posten