woensdag 11 mei 2016

Palermo, cursusgroep en vos

Het werd ineens erg warm en precies toen was mijn linnen vestje af, Palermo, gemaakt van het garen Studio Linen in de kleur Neo 404, gekocht in de Afstap. En wat draagt er fijner met dit zomerse weer dan linnen?
De afgelopen week was nog vol met workshop en cursus. Van de maandagavond-groep die de cursus "Brei je eigen Rowan trui/vest" volgde, heeft bijna iedereen zijn project af, gezellige groep die hard heeft doorgewerkt!
Vorige week was ik nog even op de camping en wat schetst mijn verbazing, tussen de recreanten woont een vos, een vos met jongen (helaas heb ik deze nog niet gezien). Het hol zit vlak bij mijn caravan en had de "diepe tunnel" al eerder dit jaar gesignaleerd. Nu mocht ik de vos ook diverse malen in het echt bewonderen. Hij loopt op enkele meters afstand van de mens en gaat gewoon zijn gang.
En niet alleen in de natuur is het mooi nu, ook in de stad is het groen (en kleurrijke) volop aanwezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten