woensdag 16 december 2015

workshop Rowan technieken

Afgelopen zondagochtend onderweg naar de Afstap, wat een heerlijke rustige stad is het dan!
Zondag gaf ik de hele dag een workshop "Rowan technieken". Als ik in de winkel sta, krijg ik heel regelmatig vragen over breipatronen. Een aantal vragen komt steeds terug. Eén klant vroeg me of ik de workshop "Brei je eigen Rowan trui" niet in één dag kon doen. Hier ben ik over gaan nadenken en ik bedacht hiervoor een workshop van technieken die vaak gebruikt worden in Engelse/Amerikaanse patronen. Het was een groep van 6 dames en wat was het een gezellige en enthousiaste groep. Ze hebben hard gewerkt en we hebben ook enorm gelachen. Ik zou zo weer een workshop willen geven aan deze leuke vrouwen!
(sorry voor de mindere kwaliteit foto's)



2 opmerkingen:

  1. hoi hanneke,

    was idd super!!! Misschien n vervolg op deze cursus? Lijkt me wel wat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je! Ga erover nadenken, er komt vast wel een plan.

    BeantwoordenVerwijderen