donderdag 16 juli 2015

Weversmarkt Hoorn 2015

De voorspellingen voor het weer deze dag waren redelijk gunstig. Onderweg naar Hoorn, zag de lucht toch wel erg grijs. En het werd erger en erger. Tijdens de opbouw van de stand braken al de eerste buien los. En bijna de hele dag werden we onaangenaam verrast door regen, motregen en veel regen.

Maar, de Weversmarkt blijft de Weversmarkt, heel erg leuk dus! En veel enthousiaste en gezellige mensen. Kon helaas niet rondlopen, dus de foto's zijn beperkt gebleven tot mijn stekje.
Hier mijn buurvrouw Marjorie met geweven kleden en zelf gesponnen en hand geverfde wol.

en een hoekje van mijn stand.


1 opmerking:

  1. Ja, jammer dat het regende, maar ik heb genoten. Je had een leuke stand en ik ben dus één van je volgers... Groet van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen