vrijdag 29 mei 2015

1e dag Brei- en haakfestival de Schapekop

De eerste dag van de twee in Nieuwpoort, was weer fantastische georganiseerd door Carina en haar team van de Schapekop! Het hele dorp was weer helemaal in de " breisfeer", schitterend. Er was een groot aanbod aan wol en van allerlei workshops. Daar ik zelf bijna de hele dag workshops gaf, was ik weinig in het mooie vestingsstadje.
De deelnemers van mijn workshops (Domino breien en Log Cabin breien), hebben flink hard gewerkt en tegelijkertijd hadden we ook plezier. Morgen is er nog een dag om langs te komen in Nieuwpoort, het is zeker de moeite waard! En, er is ook nog plek bij diverse workshops!




2 opmerkingen:

  1. Hallo Hanneke

    Leuke foto"s ik sta er blommig op.
    Het blokje is gelukt,gebreid met katoen en is hartstikke leuk geworden ik heb het helemaal te pakken.
    Dank voor de leuke les
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt heel leuk! En dank voor je compliment.

    BeantwoordenVerwijderen