woensdag 1 april 2015

HH Keulen

Afgelopen weekend was weer de Handwerk & Hobby beurs in Keulen, de groothandelbeurs, deze heb ik bezocht. Hieronder wat tekst en foto's in vogelvlucht.
Helemaal vooraan de "Messe" zat Miriam Tegels, speedknitter (118 steken in 1 minuut). Zij geeft leuke breivakanties in de zomer.
Wat ik erg grappig vond te zien, waren de breiende mannen.

Natuurlijk bezocht ik met mijn collega's de Coats stand, alwaar we zagen, dat er flink wat nieuwe en mooie garens voor de volgende winter in productie zijn.

Mijn collega Janny, met een prachtige shawl.
Een foto van een soort wol, die lijkt op koeien. De laatste foto is met gebreide kurk. De kurk is afkomstig van de boom (Kurkeik) op de achtergrond. Het mandje is gebreid van kurkdraad.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten