woensdag 11 maart 2015

lente-achtig

De afgelopen dagen gaan zo richting lente, dat ik op een klein stukje in mijn huis een verandering heb gemaakt. Zittend/breiend op de bank, kijk ik tegen een houten rekje aan met wol. En ineens vond ik, dat er meer frisse kleuren aan moesten hangen. Nu kijk ik tegen deze prachtige licht blauw, licht grijs en licht groen tinten aan (eerst een paar strengen zelf gekaarde en gesponnen wol, dan een streng Spinni Tweed, een streng hand geverfde wol van vriendin Annet en een streng hand geverfde wol van Atelier Lindewol). Met allemaal heb ik al leuke plannen waar ik graag mee zou willen beginnen. Alleen....... wanneer heb ik er tijd voor?

1 opmerking:

  1. Tja, een doosje tijd.......onbetaalbaar, maar je rekje is leuk, dat is driedubbele pret, eerst het kijken en dan het breien en daarna het dragen ;)

    BeantwoordenVerwijderen