woensdag 30 april 2014

onverwacht bezoek aan Christel Seyfarth

Met Wil in Denemarken.

Wakker worden in Varde, Denemarken. Realiseerde me, dat ik slechts 40 km verwijderd was van het eiland Fano. Het eiland van Christel Seyfarth. Ineens moest ik er heen. We sprongen in de auto, namen de veerboot en liepen naar de Galleri van Christel Seyfarth. Super enthousiast werden we door haar onthaald. We genoten van de prachtige breisels en de schitterende kleuren wol. Wat is het toch mooi, dit alles in het echt te zien, zo inspirerend!
















's Middags bezochten we Ribe, het oudste stadje van Denemarken. We gingen oa naar de Galleri van Marianne Ostergaard, prachtige  ontwerpen zagen we daar. Teruglopend naar de auto, vonden we  het winkeltje Ribes Broderi Og Garn. Het leek een een heel doorsnee winkeltje met buiten grote plastic zakken met aanbiedings wol. We namen even een kijkje en zagen binnen een ongelofelijk aanbod aan wol. De meest uiteenlopende soorten en veelal garens van zeer goede kwaliteit. De middag vloog verder voorbij. Een mooi Deens patroon kwam in mijn handen, ik ga de uitdaging aan!





2 opmerkingen:

  1. Het onverwachte is juist zo fijn.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke ideale dag! Beter dan een dagje kantoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen