vrijdag 1 februari 2013

Handwerkbeurs Zwolle 14 t/m 17 februari 2013


Op de handwerkbeurs ben ik alle dagen aanwezig. Als je graag wilt leren om fair-isle te breien, kun je je inschrijven (info@detorenvanklinker.nl)voor deze workshop. Elke dag geef ik deze workshop op het Workshopplein 2 van 10.30 - 11.15 uur. Met een patroon voor een heel klein tasje, het garen van Loret Karman en een handgemaakt knoopje van Mirjam van Klinker, leer ik je in korte tijd, deze techniek.


's Middags kun je bij mij op het Workshopplein nog een andere techniek leren, nl: 5 manieren van opzetten. Ook hiervoor kun je je opgeven via: info@detorenvanklinker.nl  of op de beurs zelf. Daarnaast signeer ik iedere dag bij Boekhandel Erato, stand 8 van 12.00 - 13.00 uur en bij Trollenwol, stand 161 van 15.00 - 16.00 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten